06 november 2010

Vertrouwen Op SEMA


Na Japan is de US de grootste afzetmarkt voor Subaru, maand na maand blijven de verkoopcijfers stijgen. Het is dan ook niet te verwonden dat op de Amerikaanse autobeurzen veel speciaalheden voor de eerste keer worden voorgesteld, zoals eerder de nieuwe Legacy op de Detroid autoshow.
Nu is Subaru ons aan het plagen met een donkere foto met als titel 'Confidence in motion'. Ikuo Mori, de CEO van Fuji Heavy Industries, komt zelf het doek van het model trekken op de 2010 SEMA show dat het merk naar nieuwe hoogte zou moeten brengen. Volgens het persbericht;

'Subaru is ervan overtuigd dat autos meer zijn dan een transportmiddel, maar ook een bron van emoties en plezier. Plezier kan je enkel ervaren in zorgeloze omstandigheden, en die krijg je door het vertrouwen te verhogen. De missie van Subaru is om dit te bekomen zonder de essentie van een auto te vergeten.'


Wat kan deze wagen zijn? Een hybride? De Subaru versie van de FT86? Het zal wachten worden tot 17 November voor de antwoorden.

Geen opmerkingen: